چایِ سبز

در انتها...عذرخواهی میکنم ازتون

سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ

گفتم که احساس بدی دارم و عاقبت ندارد آن پیام دادن آخر شبی...

بعد از نماز صب گوشی ام را چک کردم و پیامشان را مبنی بر اینکه چرا کلاس گذاشته ام برایش دیدم.

سرتان درد نیاورم ...من یه محکوم شدم به اینکه چون بابت چیزی قرار بود آموزش دهم مبلغی دریافت کنم-آن هم نصفِ آنچه رایج بود_ ،یک فردِ پُزو هستم.

نتیجه گیری اینکه هر چه میدانید و با زحمت آموخته اید بی منت در اختیار دیگران بگذارید...وگرنه با این حساب متهم میشوید که ادای استاد ها را درآورده اید!!!

حیف و صد حیف فقط به خاطر مادرم در انتها از او عذرخواهی کردم...فقط به خاطر مادرم

  • ملیکا ع.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی