چایِ سبز

ساخت و ساز

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

رفته بودیم با حسام سرامیک برای سرویس ها و آشپزخونه انتخاب کنیم.

دست روی هرچی میذاشتم میگفت این اینطوریه یا اونجوریه اما باز هرچی خودت میدونی،به سلیقه خودت انتخاب کن.در نهایت هم طرحی انتخاب کردم که نه سیخ بسوزه نه کباب و خیلی هم به دلم نشست.

امروز مهندس پروژه مون دو تا عکس فرستاده برام از دو تا طرح سرامیک که فضاسازی هم شده بود.بعدشم حسام تماس گرفت که عکسا برای خونه دوستم بودا،خوبه ازونا سفارش بدیم؟!

منم متاسفانه آمپر سوزوندم که اگه سلیقه اینو اونه چرا از من میپرسی... اگه سلیقه منه که همونی که انتخاب کردم عالیه.

در ادامه مهندس پیام داد که منظورم از عکسا این بود که طرح روشن انتخاب کنید که دلگیر نشه فضا،در حالیکه انتخاب منم روشن بوده.

عصبی شدم،ستاره گفت دو تا صلوات بفرست بعد جوابشو بده...گفتم که بنده سرامیک خونه خودمونو انتخاب کردم،اگه از لحاظ کیفیت مشکل داره که بفرمایین اگر نه که همینو کار کنید.

قبلش تو طراحی دکور آشپزخونه و اتاقای خوابم همین مشکلو داشتم باهاش...من نمیفهمم...اگه قراره سلیقه هم از مهندس باشه پس من چی!اگه خونه ماست پس اون چی میگه.

اکثرمون همینطوری هستیم...به اون حدی که بهمون مربوط میشه اکتفا نمیکنیم و همیشه پا رو فراتر میذاریم.

  • ملیکا ع.